E-mail marketing
Een gepersonaliseerde e-mailmarketingstrategie trekt het publiek waar jij van houdt.
Onze advertentieprocessen maken gebruik van zorgvuldige selectie van het publiek. Hiermee krijgen jouw klanten alleen de voor hen meest relevante gegevens te zien. Zo kan jij leads en klanten doorverbinden om ze blij en nieuwsgierig te houden!
Er komt veel kijken bij het opstellen van een goede e-mail. De allereerste stap in een goeie strategische e-mailinspanning is het identificeren van de verschillende situaties die klanten kunnen betreden. Om dit te doen, wil je je publiek van binnen en buiten begrijpen.
We maken tactische invullingen zodat je, als jij gegevens van gebruikers ophaalt, alles hebt wat je wilt om het publiek te secteren. Nadien leggen we de nadruk op de doelen en doelstellingen van jouw bedrijf en bepalen we welke acties de kijker nodig heeft. Pas dan beginnen we met de productie, stemmen we e-mails af op jouw doelen en betrekken we jouw kijkers. Daarnaast maken we gerichte bestemmingspagina’s om ervoor te zorgen dat gebruikers die door de e-mail klikken, worden aangetrokken door zeer geconcentreerde inhoud.
Daarnaast monitoren en gebruiken we analysetools om het plan continu te maximaliseren. Op deze manier krijgen we inzicht in gebruikersgedrag, waardoor we daaruit acties voeren.
Onze aanpak
Identiteit &
Groei
We identificeren passende persona’s en stellen deze in op basis van klant/ lead-lijstsecties en bereik. Jouw huidige database is de grootste ontwikkelingsfactor. We kunnen je helpen deze uit te breiden door het volledige potentieel van je e-mailinformatie te benutten.